Thursday, January 21, 2010

~resolution @ revolution?~


apa beza resolution ngan revolution???

Resolution is a decision to do something or to behave in a certain manner. mknenya
kita buat satu azam @ tekad utk melakukan sesuatu atau mengubah sikap. perkara nie kita wat bila tahun baru. selalu sgt tp kdg2 susah sgt nk tunaikan.

Revolution lak kita wat satu perubahan drastik & bermakna yang mengubah cara gaya pemikiran dan juga sikap @ perangai seseorang.

asanya bila umo da masuk 20 thun,da byk azam kita wat tp bpe sja yg tertunai. lgpown, xsemua azam itu kita bley laksankan. mcm2 halangan kan dtg n kita kena hadapi jga. so,bla awal thun org tnya apa azam aku, aku akn jwab utk tunaikan azam2 yg terdahulu. bknnya kita propa,tp atleast kita ada sesuatu yg hendak dillaksanakn. ade mber aku sorg, ska ckap aku nie propa tp biarlah org lg mengetahui pasal dia. eveb aku nie mcm 2,atleast aku da letakkan dri aku nie kt 1 tahap yg xpernah aku sngkan aku akn capai. bg aku,moga 2010 yg tba nie,bley bg aku smgt utk tunaikan azam aku yg masih tertunggak.:p

yang paling utama,revolusi berlaku secara perlahan-lahan dlm senyap kerana naluri setiap insan baik lelaki @ perempuan adalah utk melakukan perkara @ perbuatan yg elok & bkn sebaliknya.


No comments:

Post a Comment